Enquesta sobre la mobilitat a les escoles de primària de Terrassa 2018

Des del grup d’AMPAs “Camí Escolar Terrassa” (www.camiescolarterrassa.cat), volem conèixer com són els nostres hàbits de mobilitat, les opinions i desitjos de les persones que cada dia fem el trajecte d’anada i tornada a l’escola. Fa 4 anys, vam fer una primera enquesta de mobilitat i ara la volem tornar a fer a totes les escoles de Terrassa.

Omplint aquesta enquesta participeu en un estudi sobre la mobilitat a les escoles de primària de Terrassa, per això us agraïm que sigueu sincers, ja que la vostra opinió és molt valuosa.

HEM AMPLIAT EL TERMINI: Data límit per omplir l’enquesta: 31/07/2018. Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Si ens deixeu un correu electrònic, participareu en el sorteig d’aquest fantàstic patinet!!

ENQUESTA

Aquesta entrada s'ha publicat en General i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Enquesta sobre la mobilitat a les escoles de primària de Terrassa 2018

1. pilar ha dit:

Anar amb bus o caminant es el millor

M'agrada